Er man hjælper på én eller flere prøver, skal dette kunne udløse visse fordele, f.eks.:
  o  Kunne give en et ”højere nummer” i lodtrækningen til hverdagsaftensprøver.
  o  Give mulighed for deltagelse i træningsarrangementer med udefrakommende instruktører.
Hvert år fastsætter Markprøveudvalget et antal prøver, inden årets start. Derudover kommer der løbende tilbud om prøver i løbet af året - dem siger vi som regel ja-tak til også.
Vi kan se at interessen for prøver i DRK er stødt stigende, og det er vi utroligt glade for. Men, uden hjælpere - ingen prøver! Det er nok efterhånden almindeligt kendt, at vi mangler hjælpere til vores prøver. Men nok ikke alle er klar over, hvor langt vi egentlig må gå, for at få hjælpere nok til prøverne. Enkelte prøver har endda været tæt på at blive aflyst, pga. manglende hjælpere! Hvor fantastiske Tordenskjolds soldater end er, så vil vi også gerne se nogle nye ansigter i hjælperskaren. Forhåbentlig er det DIG..?
Markprøveudvalget vil meget gerne høre DIN mening om, hvordan vi bedst muligt kan få den nødvendige hjælp der skal til, for også at kunne afholde et tilstrækkeligt antal prøver i Region Sydjylland i 2018. Send dit forslag til DRKSYDMU@Gmail.com - vi modtager med kys-hånd, og alle forslag vil blive grundigt gennemgået.
Vi glæder os til at høre fra jer.

Med ønske om et godt nytår,
Markprøveudvalget Region Sydjylland