I Region Sydjylland bestræber vi os på at tilbyde et både bredt og varieret udvalg af træning, prøver og andre arrangementer. Til dette, har vi nogle ildsjæle - frivillige mennesker, der brænder for retrievere og deres ejere.

Træning:
Vi vægter højt, at kvaliteten af den udbudte træning er i top. Derfor har vi også valgt at investere i den nye instruktøruddannelse, som DRK udbyder. Vi kan ikke sende alle vore instruktører afsted - lige som det heller ikke er alle der har interesse i den. Fælles for vores instruktører er dog alligevel, at de er dygtige og kompetente til at undervise dig og din hund..!
Skulle du mangle en type træning, eller har du bare en god idé, så kontakt Anja Harreby, som sidder i træningsudvalget.

Prøver, skuer & arrangementer:
Som det er tilfældet ved træningen, er det ligeledes regionens ildsjæle, der planlægger og afholder vores arrangementer. De bruger meget tid på at gøre deres bedste - og vi håber at regionens medlemmer husker på, at også her er fundamentet frivilligt arbejde.