NYT for 2019..!

Flere medlemmer har efterspurgt et større overblik over kommende træningshold i Region Sydjylland.
For at efterkomme vore medlemmers ønsker, har TU besluttet at gøre en indsats for at dette kan lade sig gøre, hvorfor man fremover vil kunne se mange flere hold frem i tiden, under Tilmeld Træning.

Datoen for, hvornår tilmeldingen åbnes for det pågældende hold, vil kunne ses hvor i tilmelder.

Ovenstående havde ikke kunnet lade sig gøre, hvis ikke det var for Region Sydjyllands fantastiske instruktører og utrolige træningskoordinatorers store velvilje & indsats!

TU ønsker alle medlemmer god træning i 2019.

Træning i Region Sydjylland:

For at kunne deltage i Region Sydjyllands træning & arrangementer, skal du være medlem af Dansk Retriever Klub. Er du endnu ikke blevet medlem, kan du tilmelde dig her.

I Region Sydjylland bestræber vi os på at tilbyde et både bredt og varieret udvalg af træning, prøver og andre arrangementer. Til dette, har vi nogle ildsjæle - frivillige mennesker, der brænder for retrievere og deres ejere.

Træningsbeskrivelse:
Her kan du se, hvad vores træning indeholder.

Træning:
Vi vægter højt, at kvaliteten af den udbudte træning er i top. Derfor har vi også valgt at investere i den nye instruktøruddannelse, som DRK udbyder. Vi kan ikke sende alle vore instruktører afsted - lige som det heller ikke er alle der har interesse i den. Fælles for vores instruktører er dog alligevel, at de er dygtige og kompetente til at undervise dig og din hund..!

Skulle du mangle en type træning, eller har du bare en god idé, så kontakt Anja Harreby, som sidder i træningsudvalget.

Prøver, skuer & arrangementer:

Tilmelding:
I Region Sydjylland afholder vi årligt en del arrangementer. Tilmelding til disse foregår ved, at man tilmelder sin hund, ikke sig selv som person.
- For medlemmer, hvis hund allerede er aktiv i Region Sydjyllands træning og/eller prøver, tilmeldes under Allerede medlem.
- For medlemmer, hvis hund IKKE tidligere har deltaget i Region Sydjyllands arrangementer og/eller træning, tilmeldes under Nyt medlem.
Det er altså din hund, der forstås som medlem - ikke dig som person..!

Se her, for at læse vores persondatapolitik.

Opråb:
Som det er tilfældet ved træningen, er det ligeledes regionens ildsjæle, der planlægger og afholder vores arrangementer. Ofte bruger disse både dage og uger på at planlægge - og de gør deres absolut bedste! Vi håber at regionens medlemmer, samt alle andre deltagere husker på, at også her er fundamentet frivilligt arbejde.
Vi anmoder derfor alle deltagere om at huske på, at utilfredshed vedr. et arrangement skal stiles til rette vedkommende, fremfor f.eks. sociale medier og andre irrelevante områder!